Κυλινδράκι ελευθέρωσης συμπλέκτη (C.R.C.)
Μαζί με τις τεχνολογίες και τις νέες απαιτήσεις των κατασκευαστών αυτοκινήτων, έχει γίνει δύσκολο να τοποθετηθεί μία ντίζα σε ευθεία γραμμή μεταξύ του πεντάλ και του δίχαλου. Για τον λόγο αυτό όλο και περισσότερα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν πλέον υδραυλικά συστήματα. Αυτά είναι πολύ πιο ευέλικτα και αξιόπιστα συγκριτικά με τα χειροκίνητα συστήματα. Πρώτον, επιτρέπουν μια βέλτιστη και σταθερή άσκηση πίεσης επάνω στο πεντάλ. Δεύτερον, το υλικό που χρησιμοποιείται είναι αρκετά πιο ελαφρύ (μείωση βάρους έως και 70% συγκριτικά με το τυπικό σύστημα εντολής του συστήματος συμπλέκτη) καθώς και πολύ πιο συμπαγές. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο αυτή η τεχνολογία είναι πιο εύκολο να εφαρμοστεί σε σχεδιασμούς OE.
Ως μία απάντηση σε αυτή την τάση της αγοράς, η Valeo έχει αναπτύξει μια ευρεία γκάμα υδραυλικών ανταλλακτικών: αντλία συμπλέκτη (CMC), κυλινδράκι ελευθέρωσης συμπλέκτη (CRC) και κάτω κυλινδράκι συμπλέκτη (CSC). Τόσο η αντλία συμπλέκτη όσο και το κυλινδράκι ελευθέρωσης συμπλέκτη χρησιμοποιούνται σε ένα “ημι-υδραυλικό” σύστημα, ενώ ένα “πλήρως υδραυλικό” σύστημα χρησιμοποιεί το CMC και το CSC. Το “ημι-υδραυλικό” σύστημα αποτελείται από έναν πομπό (το C.M.C.), ένα σωλήνα και έναν δέκτη. Για αυτό το σύστημα, ο δέκτης είναι ένα C.R.C. Η γκάμα της Valeo αποτελείται από πάνω από 55 αριθμούς ανταλλακτικών, που καλύπτουν εφαρμογές όπως Fiat Punto, Ford Transit, Hyundai Accent, Kia Picanto. Σε ένα “ημι-υδραυλικό” σύστημα, ο βραχίονας του πεντάλ του συμπλέκτη λειτουργεί ένα έμβολο στην αντλία του συμπλέκτη (CMC).
Αυτή η δράση πιέζει το υδραυλικό υγρό μέσω ενός σωλήνα στον κύλινδρο ελευθέρωσης του συμπλέκτη (CRC) όπου ένα άλλο έμβολο λειτουργεί τον μηχανισμό απεμπλοκής του συμπλέκτη. Κάθε φορά που το όχημα είναι εξοπλισμένο με CRC, η διεπαφή εντός του υδραυλικού συστήματος και του συμπλέκτη γίνεται με ένα δίχαλο συμπλέκτη και ένα ρουλεμάν ελευθέρωσης. Σε αντίθεση με το CSC (σε πλήρες υδραυλικό σύστημα), το CRC αντικαθίσταται πολύ εύκολα και γρήγορα καθώς βρίσκεται πάντα έξω από την χελώνα του κιβωτίου ταχυτήτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί για την αντικατάσταση του εξαρτήματος. Γι' αυτό είναι εύκολο και γρήγορο να αντικαταστήσετε τα υδραυλικά εξαρτήματα χωρίς να αφαιρέσετε το κιβώτιο ταχυτήτων. Η αντικατάσταση ενός CRC διαρκεί περίπου 30 λεπτά για τους επαγγελματίες.