ЛЕТ
Επιλέξτε προφίλ:
συνεργείο
  • Διανομέας
  • Οδηγός

Βολάν διπλής μάζας (D.M.F.)

Βολάν διπλής μάζας (D.M.F.)

Βολάν διπλής μάζας για βέλτιστη απόδοση του οχήματος και άνεση του οδηγού. Κάθε δεύτερο αυτοκίνητο που βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης είναι εφοδιασμένο με DMF - αυτός ο ρυθμός εξοπλισμού αυξάνεται συνεχώς. Το βολάν διπλής μάζας βοηθάει στο φιλτράρισμα των δυναμικών κραδασμών μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Χάρη σε δύο ανεξάρτητα βολάν που συνδέονται μέσω ενός ρουλεμάν ή δακτυλίου, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος αποσβεστήρα, το DMF προστατεύει το ευαίσθητο κιβώτιο ταχυτήτων και τα υπόλοιπα συστήματα των οχημάτων από τους κραδασμούς των "εκρήξεων" του κινητήρα, βελτιώνοντας έτσι την οδηγική άνεση. Επιλέξτε Valeo:

 

  • Σχεδιασμένο για μακροχρόνιες επιδόσεις > Χρησιμοποιείται σύρμα ελατηρίου υψηλής ποιότητας “το καλύτερο στην κατηγορία του” > Ρουλεμάν και συνεμπλόκ μεγάλης διάρκειας ζωής (δεν απαιτείται συντήρηση) > Ο προστιθέμενος σχεδιασμός του συστήματος απόσβεσης τριβής είναι σταθερός για την διάρκεια ζωής του
  • Ειδικά σχεδιασμένο για κάθε εφαρμογή οχήματος > Ρυθμισμένο με χαμηλή ακαμψία για μέγιστη μείωση θορύβου > Βελτιστοποιημένη απόδοση φιλτραρίσματος για προβλήματα “κροταλίσματος” και “booming” > Εφαρμογές για ροπή κινητήρα από 200Nm έως 500Nm
  • Βελτιωμένη οδηγική άνεση > Βελτιωμένη άνεση αλλαγής ταχυτήτων και ανθεκτικότητα συγχρονιστή κιβωτίου ταχυτήτων με μείωση της αδράνειας του δίσκου συμπλέκτη > Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου επιτυγχάνεται με οδήγηση σε χαμηλότερες ταχύτητες λόγω εξαιρετικής μείωσης θορύβου

Μεταξύ των τελευταίων λανσαρισμάτων της, η Valeo παρέχει εφαρμογές όπως Peugeot 308, Citroën C4, Opel Astra, Mercedes A-B-C-S Class Η Valeo προτείνει 3 καινοτόμες λύσεις: DMF με εσωτερικό αποσβεστήρα: Στις υψηλές στροφές του κινητήρα, το φυγόκεντρο φορτίο σπρώχνει τα ελατήρια στους οδηγούς ελατηρίου και δημιουργεί τριβή. Λόγω αυτής της τριβής, ο ενεργός αριθμός των σπειροειδών ελατηρίων μειώνεται, επομένως, η αποτελεσματική ακαμψία του ελατηρίου αυξάνεται και η ικανότητα φιλτραρίσματος μειώνεται. Στο DMF με εσωτερικά ελατήρια, μικρά ευθύγραμμα ελατήρια είναι ενσωματωμένα στην πλάκα οδήγησης. Λιγότερο ευαίσθητα στο φυγόκεντρο φορτίο, μπορούν να φιλτράρουν τους κραδασμούς.

Για ορισμένες εξαιρετικά απαιτητικές εφαρμογές και ειδικά σε οχήματα με κίνηση στους πίσω τροχούς (RWD), είναι απαραίτητο να επιτευχθεί ένα εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο κραδασμών στο επίπεδο εισόδου του κιβωτίου ταχυτήτων. Η τεχνολογία αποσβεστήρα μακράς διαδρομής (LTD) της Valeo, που αναπτύχθηκε για την απόσβεση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, είναι ενσωματωμένη στο DMF για την επίτευξη αυτού του στόχου. Αποσβεστήρας μεγάλης διαδρομής DMF: Το LTD DMF μειώνει σημαντικά τους κραδασμούς και τον θόρυβο του κινητήρα. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στις τεχνολογίες φιλτραρίσματος του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

 

Αυτή η πρόοδος είναι ιδιαίτερα σημαντική καθώς οι κινητήρες εξοικονόμησης καυσίμου που αναπτύσσονται τώρα έχουν υψηλότερη ροπή και, κατά συνέπεια, δημιουργούν μεγαλύτερους κραδασμούς, ιδιαίτερα σε χαμηλές ταχύτητες. Το LTD DMF απορροφάει τους κραδασμούς της ροπής που δημιουργούνται από τον κινητήρα στο κιβώτιο ταχυτήτων, αυξάνοντας έτσι την άνεση των επιβατών του οχήματος. Δύο συμπαγείς συσκευές φιλτραρίσματος δίνουν στο LTD DMF τις ιδιότητες που απαιτούνται για να γίνει ένα βασικό εξάρτημα στους αυριανούς συμβατικούς κινητήρες υψηλής απόδοσης καθώς και σε υβριδικά κινητήρια σύνολα, τα οποία έχουν τους πιο αυστηρούς περιορισμούς εγκατάστασης. Η τεχνολογία LTD βασίζεται σε δύο σετ τριών ελατηρίων που λειτουργούν σε σειρά και συγχρονίζονται με μια πίσω πλάκα. Τα ευθύγραμμα ελατήρια είναι λιγότερο ευαίσθητα στο φυγόκεντρο φορτίο από τα καμπύλα ελατήρια. Αυτό παρέχει λιγότερη τριβή, επομένως το φιλτράρισμα είναι καλύτερο από αυτό με κυρτά ελατήρια.

 

Εκτός από τη γνωστή τεχνολογία βολάν διπλής μάζας, το LTD DMF ενσωματώνει έναν αποσβεστήρα μεγάλης διαδρομής που αναπτύχθηκε από τη Valeo για μετατροπείς ροπής σε αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων. Αυτός ο συνδυασμός του επιτρέπει να παρέχει βέλτιστο φιλτράρισμα, ειδικά κατά την εκκίνηση, χάρη στη μέγιστη γωνιακή μετατόπιση 80°, καθώς και ένα εξαιρετικό επίπεδο απόδοσης σε όλα τα συστήματα κινητήρα. Το βολάν διπλής μάζας του αποσβεστήρα μακράς διαδρομής της Valeo προσφέρει επίπεδα άνεσης που δεν είχαν επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν στους κινητήρες με τη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

 

Το επίπεδο NVH (Noise-Vibration-Harshness) και η ευκολία στις αλλαγές ταχυτήτων προσφέρουν αξιοσημείωτη οδηγική άνεση ακόμα και για τους πιο επιρρεπείς σε κραδασμούς κινητήρες. Εύκαμπτο βολάν: Ο στροφαλοφόρος άξονας κάμπτεται υπό τη δύναμη των ισχυρών καύσεων μέσα στους κυλίνδρους του κινητήρα. Αυτό προκαλεί ταλάντευση του άξονα στο βολάν, το οποίο είναι βιδωμένο στο άκρο του στροφαλοφόρου άξονα. Παρουσιάζεται καταπόνηση μεταξύ των ρουλεμάν και του στροφαλοφόρου άξονα, δημιουργώντας κραδασμούς. Εάν δεν φιλτραριστεί, το αποτέλεσμα είναι ένας βρυχηθμός που προκαλείται από τον κινητήρα, ένας αξονικός κραδασμός του βολάν και ένας πιθανός αυξημένος κραδασμός στο πεντάλ του συμπλέκτη.

 

Το εύκαμπτο βολάν φιλτράρει τους αξονικούς κραδασμούς που μεταδίδονται μέσω του στροφαλοφόρου άξονα του κινητήρα. Αυτό επιτυγχάνεται με την προσθήκη μιας εύκαμπτης πλάκας στην πλευρά του κινητήρα της μάζας του βολάν. Η παραμόρφωση του στροφαλοφόρου άξονα συνεχίζεται, αλλά δεν μεταδίδεται στο βολάν χάρη στην εύκαμπτη πλάκα που οδηγεί σε μειωμένο θόρυβο του κινητήρα στις υψηλές στροφές του κινητήρα, μειωμένη πίεση κάμψης στον στροφαλοφόρο άξονα και μειωμένο επίπεδο δόνησης στο πεντάλ του συμπλέκτη.