ЛЕТ
Επιλέξτε προφίλ:
συνεργείο
  • Διανομέας
  • Οδηγός

Εμπρόσθιοι προβολείς

Εμπρόσθιοι προβολείς

Διαφορετικές πηγές φωτός για εμπρόσθιους προβολείς

Εμπρόσθιοι προβολείς αλογόνου

Η Valeo παρέχει περισσότερες από 1000 αναφορές εμπρόσθιων προβολέων αλογόνου για το aftermarket. Οι λαμπτήρες αλογόνου των αυτοκινήτων είναι οι πιο χρησιμοποιούμενες πηγές φωτός για τους εμπρόσθιους προβολείς, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 80% του πάρκου των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων. Η τεχνολογία αλογόνου αναπτύχθηκε για πρώτη φορά από τη Cibié (εμπορική ονομασία που ανήκει στην Valeo) την δεκαετία του 1950 και από τότε βελτιώνεται συνεχώς, για παράδειγμα, με την ανάπτυξη πιο περίπλοκων ανακλαστήρων (ελλειπτικές μονάδες) που επιτρέπουν τη χρήση διαφανών φακών (σε αντίθεση με τους ριγέ φακούς και νέες δυνατότητες σχεδίασης.

Εμπρόσθιοι προβολείς Xenon

Η Valeo λάνσαρε τους πρώτους εμπρόσθιους προβολείς Xenon το 1996. Οι λαμπτήρες Xenon αποτελούν μέρος των λαμπτήρων εκκένωσης υψηλής έντασης (HID) οι οποίοι παράγουν φως χάρη σε ένα ηλεκτρικό τόξο που δημιουργείται μεταξύ δύο ηλεκτροδίων. Οι εμπρόσθιοι προβολείς Xenon προσφέρουν μία αυξημένη ορατότητα κατά περισσότερο από 30% σε σύγκριση με τους προβολείς αλογόνου σε μεγαλύτερη εμβέλεια (110m έναντι 80m). Οι εμπρόσθιοι προβολείς Xenon επίσης ένα φως πιο κοντά στον φωτισμό του φωτός της ημέρας, δηλ. ένα πιο λευκό ή μπλε φως για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας (35W έναντι 55W για λαμπτήρα H1) που επιτρέπει σημαντική μείωση εκπομπών CO2 κατά 1.3 g/km.

 

L.E.D. Εμπρόσθιοι προβολείς

Οι Light Emitting Diodes (L.E.D.s) παρέχουν ένα πολύ αποδοτικό φως για λιγότερη κατανάλωση ενέργειας από λαμπτήρες αλογόνου και xenon με εκτεταμένες δυνατότητες σχεδίασης χάρη στο συμπαγές τους μέγεθος. Χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στα πίσω φώτα για τις νέες σχεδιαστικές τους δυνατότητες, τα L.E.D. τώρα σε εμπρόσθιους προβολείς κυρίως σε φινιρίσματα αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας. Εκτός από το ότι προσφέρουν το ίδιο επίπεδο οπτικής απόδοσης με τους εμπρόσθιους προβολείς Xenon, τα L.E.D. έχουν χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και διαρκούν ολόκληρη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Η Valeo έχει λανσάρει εμπρόσθιους προβολείς full-L.E.D. για τις εφαρμογές του νέου Ford Mondeo, του Seat Leon και του Volkswagen Golf VII.

 

 

Πολλές τεχνολογίες για εμπρόσθιους προβολείς

 

AFS

Σε συνδυασμό με τις διαφορετικές πηγές φωτός, η Valeo έχει αναπτύξει διαφορετικές τεχνολογίες που βελτιώνουν την ορατότητα του οδηγού ανταποκρινόμενη στους κανονισμούς του Adaptative Front Lighting System (AFS) που τέθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

 

FBL/Cornering/DBL

Τα συστήματα Fixed Bending Light (FBL) και Cornering αποτελούνται από πρόσθετες ανακλαστικές επιφάνειες ή ελλειπτικές μονάδες στους εμπρόσθιους προβολείς ή στους προβολείς ομίχλης που είναι αφιερωμένες στην ορατότητα των γωνιών. Η πρόσθετη πηγή φωτός ενεργοποιείται όταν ο οδηγός γυρίζει το τιμόνι ή ενεργοποιεί το φλας. Το λανσάρισμα του πρώτου εμπρόσθιου προβολέα FBL από την Valeo ήταν μία εφαρμογή για το Porsche Cayenne του 2003. Με την τεχνολογία Dynamic Bending Light, δεν υπάρχει πρόσθετο φως: η ελλειπτική μονάδα μπορεί να περιστραφεί κατά 15° προς τα έξω και κατά 8° προς τα μέσα όταν ο οδηγός στρίβει το τιμόνι για μέγιστη ορατότητα στις στροφές.

 

Full AFS: Intelligent Adaptative Lighting Systems

Η μονάδα Xenon ή L.E.D. μπορεί να περιστρέφεται προς κάθε κατεύθυνση και να προσαρμόζει τη φωτεινή δέσμη ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τις καιρικές συνθήκες για να βελτιώσει την άνεση και την ασφάλεια του οδηγού. Η τυπική μεσαία σκάλα αλλάζει αυτόματα σε “Δέσμη αυτοκινητόδρομου” με ταχύτητα περίπου 110 km/h για αύξηση της ορατότητας έως και τα 120 μέτρα. Άλλες επιλογές full AFS περιλαμβάνουν “Δέσμη δυσμενών καιρικών συνθηκών” η οποία συγκεντρώνει τον φωτισμό σε ορισμένες περιοχές όρασης για να μειώσει το τύφλωμα λόγω αντανακλάσεων από υγρές επιφάνειες ή ομίχλη. Τέλος, η “Λειτουργία τουρισμού” αντιστρέφει το φωτισμό των δεξιοτίμονο οχημάτων για οδήγηση σε χώρες όπου κάποιος οδηγεί στη δεξιά πλευρά του δρόμου και αντίστροφα.

ADB/Beamatic

η Valeo έχει αναπτύξει ένα σύστημα Adaptative Driving Beam (ADB) το οποίο χρησιμοποιεί μία κάμερα για να ανιχνεύσει την παρουσία άλλων οχημάτων. Οι εμπρόσθιοι προβολείς παραμένουν στη θέση της μεγάλης σκάλας και σταδιακά χαμηλώνουν τη δέσμη καθώς πλησιάζει ένα επερχόμενο όχημα, για να αποφευχθεί το τύφλωμα. Η λειτουργία λαμβάνει επίσης υπόψη τα πίσω φώτα των οχημάτων που κινούνται στην ίδια λωρίδα. Σε μια ακόμα πιο καινοτόμο εξέλιξη, η κάμερα και οι συσκευές σύλληψης θέσης θα ανιχνεύουν την κλίση του δρόμου και θα προσαρμόζουν ανάλογα το ύψος της δέσμης. Αυτές οι λειτουργίες ομαδοποιούνται όλες μαζί με την ονομασία BEAMATIC™.

Κατάλογος επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων και σήμανσης σε δεξιοτίμονο Valeo 954098 από την Hugo Vallet