Φίλτρα αντλίας καυσίμου
Η αντλία καυσίμου τροφοδοτεί τον κινητήρα με βενζίνη ή πετρέλαιο είτε μέσω της αντλίας ψεκασμού είτε απευθείας στο ακροφύσιο ψεκασμού. Η αντλία καυσίμου είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί δύο γρανάζια. Αυτά τα γρανάζια απορροφούν το καύσιμο στο ρεζερβουάρ ενώ περιστρέφονται. Στη συνέχεια, το συγκρότημα είναι ενσωματωμένο σε μια εμβαπτιζόμενη μονάδα μέσα στο ρεζερβουάρ. Το καύσιμο αναρροφάται σε ένα σωλήνα εισόδου αφού περάσει από ένα προ-φίλτρο και ωθείται μέσω της αντλίας στην έξοδο.
Η μονάδα αποτελείται από ένα μοτέρ, μια γραναζωτή αντλία, έναν αποσβεστήρα πίεσης και μια βαλβίδα εκκένωσης για την αποφυγή ζημιών από υπερπίεση. Λειτουργεί σε μία σταθερή πίεση, συνήθως 2-3 bar, για να επιτρέψει τη βέλτιστη κατανομή του καυσίμου στον κινητήρα χωρίς διακοπή και επίσης για να αποτρέψει την είσοδο αέρα.
Για συστήματα πετρελαίου, ο ρόλος της αντλίας καυσίμου είναι να στέλνει επαρκές καύσιμο στην αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου. Η αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου δεν μπορεί να αναρροφήσει το πετρέλαιο καύσιμο στο ρεζερβουάρ. Είναι σημαντικό η αντλία υψηλής πίεσης να λαμβάνει συνεχώς πετρέλαιο για να διατηρεί την απαιτούμενη πίεση. 400 αριθμοί ανταλλακτικών για 70% κάλυψη της Ευρωπαϊκής γκάμας αυτοκινήτων.
Παραδοσιακές και πρόσφατες τεχνολογίες στο εσωτερικό: μηχανική αντλία καυσίμου, μονάδα, αντλία σε σειρά, μετρητής, για εφαρμογές πετρελαίου και βενζίνης. Το 100% της γκάμας πληροί τις O.E. διαδικασίες πιστοποίησης και κατασκευής.