ЛЕТ
Επιλέξτε προφίλ:
συνεργείο
  • Διανομέας
  • Οδηγός

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ - VALEO SPECIALIST CLUB

_

Κανονισμός λειτουργίας

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ - VALEO SPECIALIST CLUB

 

Άρθρο 1. Σκοπός

Το πρόγραμμα επιβράβευσης πιστών πελατών Valeo (εφεξής "Valeo Specialist Club" ή "Πρόγραμμα") του παραρτήματος της Valeo Service στην Ιταλία, εταιρείας που υπάγεται στην Ιταλική νομοθεσία και εδρεύει στην οδό Via Asti 89, 10026 Σαντένα (Τορίνο) (εφεξής «Valeo Service»), διέπεται από τους ακόλουθους Όρους και Προϋποθέσεις (εφεξής «Όροι και Προϋποθέσεις»).

Άρθρο 2. Όροι συμμετοχής

Ενότητα 2.01 - Δικαιούχοι

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε συνεργεία εγκατεστημένα στην Ελλάδα (εφεξής «Συνεργείο» ή «Δικαιούχος») που προμηθεύονται άμεσα ή έμμεσα προϊόντα Valeo από διανομείς που έχουν υπογράψει συμφωνία διανομής με την Valeo Service.

Ενότητα 2.02 - Εξουσιοδοτημένοι χρήστες

Οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες (εφεξής «Χρήστες») είναι εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι των Συνεργείων. Ο Χρήστης μπορεί να είναι ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος του Συνεργείου (εάν ο τελευταίος είναι νομικό πρόσωπο) ή πρόσωπο δεόντως εξουσιοδοτημένο να ενεργεί για λογαριασμό του Συνεργείου.

Μόνο οι Χρήστες που έχουν εγγραφεί μέσω της εφαρμογής κινητού (βλέπε ενότητα 2.03) μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα.

Ο Χρήστης αναλαμβάνει την υποχρέωση να διαβάσει προσεκτικά τους Όρους και Προϋποθέσεις και να τους αποδεχθεί πριν την εγγραφή και συμμετοχή του στο Πρόγραμμα.
 

Ενότητα 2.03 - Πύλη και εγγραφή

Η εγγραφή στο Πρόγραμμα πραγματοποιείται ως εξής:

  1. Για την εγγραφή, ο Χρήστης εγκαθιστά την εφαρμογή Valeo Specialist Club στο κινητό του τηλέφωνο πραγματοποιώντας λήψη από τα Apple Store® και Android® Play Store® (εφεξής «Εφαρμογή») και ακολουθεί τα βήματα που υποδεικνύονται.
  2. Η εγγραφή γίνεται κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται από τον Χρήστη.
  3. Με την εγγραφή τους στην Εφαρμογή, οι Χρήστες πρέπει να επιβεβαιώσουν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στην ενότητα 2.01 για να μπορέσουν να εγγράψουν το Συνεργείο στο Πρόγραμμα και να αποδεχτούν τους Όρους και Προϋποθέσεις κάνοντας κλικ στο κουμπί «Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις».
  4. Για την επιβεβαίωση της εγγραφής, αποστέλλεται ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που υποδεικνύει ο Χρήστης.

Σημείωση: Η Valeo Service αποποιείται οποιαδήποτε ευθύνη τυχόν προκύψει όσον αφορά την εξουσιοδότηση του Χρήστη να εγγράψει το Συνεργείο στο Πρόγραμμα και δεν μπορεί να θεωρηθεί υπόλογη έναντι του Συνεργείου ή τρίτου μέρους για τυχόν συνέπειες που σχετίζονται με μη εξουσιοδοτημένη εγγραφή.

Η εγγραφή ισοδυναμεί με σύναψη σύμβασης μεταξύ της Valeo Service, του Δικαιούχου και του Χρήστη δυνάμει της οποίας ορίζεται η χρήση της Εφαρμογής βάσει των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων (εφεξής αναφέρεται ως «Σύμβαση»).

Η χρήση της Εφαρμογής δεν υπόκειται σε χρέωση. Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον Χρήστη κατά την εγγραφή πρέπει να είναι ακριβείς και πλήρεις. Περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία που αφορούν τον Δικαιούχο του Προγράμματος: όνομα και διεύθυνση του Συνεργείου (χωρίς ταχυδρομική θυρίδα), έγκυρο αριθμό τηλεφώνου του Συνεργείου.

Ο Χρήστης οφείλει να διατηρεί ενημερωμένα τα δεδομένα που ζητούνται από την Valeo Service κατά τη στιγμή της εγγραφής και να ενημερώνει την Valeo Service για τυχόν αλλαγές το συντομότερο δυνατό μέσω email ή ενημερώνοντας τον λογαριασμό του στην Εφαρμογή.

Κατά την εγγραφή, ο Χρήστης καλείται να παρέχει ένα όνομα χρήστη (επώνυμο και όνομα), μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έναν κωδικό πρόσβασης για πρόσβαση στον προσωπικό του χώρο. Ο Χρήστης αναλαμβάνει την υποχρέωση να μην κοινοποιεί τον κωδικό πρόσβασης σε τρίτους και να κάνει αποκλειστική χρήση αυτού για τη λειτουργία της Εφαρμογής. Απαγορεύεται αυστηρά η κοινοποίηση αυτού του κωδικού πρόσβασης σε τρίτους.

Ο Χρήστης υποχρεούται να συμμορφώνεται με τους υπόψη όρους εμπιστευτικότητας και να επιδεικνύει τη δέουσα επιμέλεια. Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, ο κωδικός πρόσβασης αποκαλυφθεί σε τρίτους, ο Χρήστης πρέπει να τον αλλάξει αμέσως και να ενημερώσει την Valeo Service το συντομότερο δυνατό μέσω email.

Σε περίπτωση πολλαπλών συμμετοχών για το ίδιο Συνεργείο, ιδίως με σκοπό τον τεχνητό πολλαπλασιασμό των Πόντων, ή σε περίπτωση δόλιων εγγραφών, το Συνεργείο θα αποκλείεται από το Πρόγραμμα και όλες οι εγγραφές θα θεωρούνται άκυρες. Η μη συμμόρφωση με τους Όρους και Προϋποθέσεις θα έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του Συνεργείου από τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα.
 

 

Άρθρο 3. Πόντοι

Ενότητα 3.01 Συλλογή

Για κάθε προϊόν της Valeo Service που καταχωρίζεται στην Εφαρμογή (εφεξής «Προϊόν»), το οποίο αγοράζεται από το Συνεργείο και εγκαθίσταται σε οχήματα ή/και πωλείται από το Συνεργείο σε τελικό χρήστη, ο Χρήστης δικαιούται να κερδίσει έναν ορισμένο αριθμό πόντων («Πόντοι») που πιστώνονται στην Εφαρμογή για λογαριασμό του Συνεργείου.

Οι πόντοι λαμβάνονται: 
Είτε
(i) μεταβαίνοντας στη Διαδικτυακή Πύλη και πραγματοποιώντας σάρωση:
● του γραμμωτού κώδικα Προϊόντος ή/και
● του κωδικού επαλήθευσης του Προϊόντος 

Είτε
(ii) εισάγοντας δια χειρός τον κωδικό AAE ή/και τον κωδικό επαλήθευσης Προϊόντος στην Εφαρμογή

Προς αποφυγή αμφιβολιών, το Συνεργείο δεν θα δικαιούται να κερδίζει Πόντους με Προϊόντα:
 
(α) που αγοράστηκαν από το Συνεργείο πριν από την ημερομηνία κατά την οποία καταχωρήθηκε από τον Χρήστη στην Εφαρμογή ή/και 
(β) τα οποία, για οποιονδήποτε λόγο, υπόκεινται σε διαδικασία επιστροφής, ή διεκδίκησης αποζημίωσης από, τον διανομέα.

Η Valeo Service διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει ή να αρνηθεί την απονομή Πόντων ή να χορηγήσει αντίστοιχα Προϊόντα Club σε περίπτωση απάτης ή/και μη συμμόρφωσης με τους Όρους και Προϋποθέσεις. 

Για παράδειγμα, εάν (i) ένα προϊόν σαρωθεί από έναν Χρήστη που συμμετέχει στο Πρόγραμμα εκ μέρους ενός πρώτου Συνεργείου (ii) και στη συνέχεια επιστραφεί για επιστροφή χρημάτων από τον διανομέα και (iii) σαρωθεί από άλλον Χρήστη που συμμετέχει στο Πρόγραμμα εκ μέρους άλλου Συνεργείου, οι Πόντοι που έλαβε ο πρώτος Χρήστης θα διαγραφούν αυτόματα από τον λογαριασμό του.
 

Ενότητα 3.02 Εγκυρότητα


Όταν ένα Προϊόν σαρώνεται από τον Χρήστη σύμφωνα με την παράγραφο 3.01, οι αντίστοιχοι Πόντοι πιστώνονται αμέσως, με την επιφύλαξη τυχόν μεταγενέστερων ελέγχων που ενδέχεται να οδηγήσουν σε ακύρωση Πόντων σε περίπτωση απάτης ή/και ακύρωσης της συμμετοχής του Συνεργείου στο Πρόγραμμα.
Οι Πόντοι ισχύουν για είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημερομηνία της απόκτησής τους. Οι Δικαιούχοι δεν δικαιούνται αποζημίωση για Πόντους που έχουν λήξει.

Άρθρο 4. Προϊόντα Specialist Club

Ο Χρήστης μπορεί να παραγγείλει εκ μέρους του Συνεργείου τα Προϊόντα Club (εφεξής τα «Προϊόντα Specialist Club») που προσφέρονται στην Εφαρμογή με αντάλλαγμα Πόντους, υπό την προϋπόθεση ότι ο λογαριασμός του Χρήστη έχει επαρκείς Πόντους και ότι το Προϊόν Specialist Club είναι διαθέσιμο.
Εάν εξαντληθεί το απόθεμα, η Valeo Service διατηρεί το δικαίωμα να αντικαταστήσει το Προϊόν Specialist Club με άλλο προϊόν της ίδιας αξίας.
Η Valeo Service μπορεί να τροποποιήσει τον κατάλογο των Προϊόντων Specialist Club και την αξία των Προϊόντων Specialist Club σε Πόντους ανά πάσα στιγμή.
 

Άρθρο 5. Ευθύνη

Οι πόντοι απαγορεύεται να πωληθούν, να ανταλλαχθούν, να δημοπρατηθούν ή να μεταβιβαστούν με άλλο τρόπο σε τρίτους.
Σε περίπτωση παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων ή/και κατάχρησης των Πόντων από τον Δικαιούχο ή τον Χρήστη, η Valeo Service διατηρεί το δικαίωμα να απαιτήσει την επιστροφή των Προϊόντων Specialist Club που παραγγέλθηκαν και παραδόθηκαν και, κατά περίπτωση, να αρνηθεί παραγγελίες για Προϊόντα Specialist Club και να αποκλείσει τον Χρήστη και τον Δικαιούχο από το Πρόγραμμα, με την επιφύλαξη των άλλων δικαιωμάτων του ή μέσων έννομης προστασίας εναντίον τους, ιδίως της αξίωσης αποζημίωσης.
Η Valeo Service και οι θυγατρικές της αποποιούνται κάθε ευθύνη, είτε προσωπικά είτε υπό την ευθύνη του κατασκευαστή των Προϊόντων Specialist Club, για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί από τα Προϊόντα Specialist Club, συμπεριλαμβανομένων, ιδίως, σε περίπτωση δόλου, βαριάς αμέλειας εκ μέρους των εν λόγω κατασκευαστών ή σε περίπτωση τραυματισμού, λόγω ρητής εγγύησης ποιότητας, δόλια απόκρυψη ελαττώματος ή παραβίαση ουσιωδών συμβατικών όρων που θα ίσχυαν σε περίπτωση πώλησης προϊόντων σε ιδιώτες. Σε κάθε περίπτωση, οι ζημίες στις οποίες θα μπορούσε να εκτεθεί η Valeo Service σε περίπτωση παραβίασης των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων περιορίζονται στην προβλέψιμη ζημία που προκύπτει από την παραβίαση αυτών των Όρων και Προϋποθέσεων.
 

Άρθρο 6. Φορολογικές και κοινωνικές υποχρεώσεις που σχετίζονται με την κατανομή των Προϊόντων Specialist Club

Ως αποτέλεσμα της συμμετοχής του στο Πρόγραμμα, το Συνεργείο μπορεί να λάβει Προϊόντα Specialist Club. Αυτά τα Προϊόντα Specialist Club προορίζονται για ιδιωτική χρήση και, ως εκ τούτου, μπορούν να θεωρηθούν ως μια μορφή παροχής σε είδος.

Υπενθυμίζεται ότι το Συνεργείο είναι ο μοναδικός δικαιούχος των Προϊόντων Specialist Club. Τυχόν διανομή Προϊόντων Specialist Club σε υπαλλήλους του Συνεργείου ή άλλα πρόσωπα γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του Συνεργείου και σύμφωνα με τις ισχύουσες νομικές διατάξεις που προβλέπουν, ιδίως, την καταβολή εισφορών κοινωνικής ασφάλισης με τα ισχύοντα ποσοστά, τις οποίες το Συνεργείο αναλαμβάνει να δηλώσει και να καταβάλει, κατά περίπτωση.

Τα Προϊόντα Specialist Club που παραγγέλλονται από το Συνεργείο αποστέλλονται απευθείας στη διεύθυνση του Συνεργείου.

Η Valeo Service δεν θα είναι υπεύθυνη για τυχόν χρεώσεις ή φόρους οποιουδήποτε είδους που σχετίζονται με τη χορήγηση Προϊόντων Specialist Club στο πλαίσιο του Προγράμματος.
 

Άρθρο 7. Τροποποίηση

Η Valeo Service διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους Όρους και Προϋποθέσεις ανά πάσα στιγμή. Οι τροποποιήσεις αυτές θα ισχύουν κατά την ημερομηνία δημοσίευσης στην Πύλη στην ενότητα «Όροι και Προϋποθέσεις».

Άρθρο 8. Εμπιστευτικότητα δεδομένων

Τα προσωπικά δεδομένα του Χρήστη που διαβιβάζονται στην Valeo Service θα περιλαμβάνονται σε ένα αρχείο δεδομένων και θα υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων. Αυτά τα δεδομένα θα υποβάλλονται σε επεξεργασία από την Valeo Service ή/και τις θυγατρικές της που βρίσκονται στην ίδια χώρα με τον Χρήστη και ενεργούν ως υπεύθυνοι επεξεργασίας δεδομένων (εφεξής ο «Υπεύθυνος επεξεργασίας δεδομένων») για τους ακόλουθους σκοπούς:

  • Τη διαχείριση του Προγράμματος και την παρακολούθηση της σχέσης μεταξύ του Χρήστη και της Valeo Service για τους σκοπούς της διαχείρισης του Προγράμματος.
  • Οποιαδήποτε προωθητική ή/και διαφημιστική ενέργεια που πραγματοποιείται από την Valeo Service ή από τρίτο μέρος σε σχέση με εξαρτήματα αυτοκινήτων ή προϊόντα που σχετίζονται με την αυτοκινητοβιομηχανία. Σε αυτή την περίπτωση, τα εμπιστευτικά δεδομένα του Χρήστη μπορούν να μεταφερθούν στο τρίτο μέρος, υπό την προϋπόθεση ότι το τρίτο μέρος συμμορφώνεται πλήρως με την ισχύουσα νομοθεσία περί απορρήτου δεδομένων.

Η επεξεργασία των δεδομένων του Χρήστη βασίζεται στην ανάγκη απόκτησης τέτοιων δεδομένων για την εκτέλεση και υλοποίηση του Προγράμματος και των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων. Τα δεδομένα θα διατηρούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της τελευταίας δραστηριότητας του Χρήστη στο Πρόγραμμα συν μια πρόσθετη περίοδο 3 ετών για την κάλυψη τυχόν υποχρεώσεων που προκύπτουν από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Valeo Service και του Χρήστη.

Σύμφωνα με τους Ισχύοντες Κανονισμούς, έχετε το δικαίωμα να έχετε πρόσβαση, να διορθώσετε, να διαγράψετε τα Προσωπικά σας Δεδομένα αλλά και να περιορίσετε την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων σας από τη VALEO. Αυτά τα δικαιώματα υπόκεινται στους Ισχύοντες Κανονισμούς. Έχετε επίσης το δικαίωμα να ορίσετε με τη VALEO οδηγίες σχετικά με τη διατήρηση, τη διαγραφή και την επικοινωνία των Προσωπικών Δεδομένων σας μετά τον θάνατό σας.

Επιπλέον, για την επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων βασισμένη σε νόμιμα συμφέροντα, έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε στην περαιτέρω επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων σας. Η VALEO δεν θα επεξεργάζεται πλέον τα Προσωπικά Δεδομένα σας τα οποία και επεξεργάζονται βάσει νόμιμων συμφερόντων, εκτός αν η VALEO επιδείξει επιβλητικούς νόμιμους λόγους για την επεξεργασία, οι οποίοι υπερισχύουν των συμφερόντων, των δικαιωμάτων και των ελευθεριών σας ή για την ίδρυση, άσκηση ή υπεράσπιση νομικών αξιώσεων. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή και χωρίς κόστος να αντιταχθείτε στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων όταν αυτά επεξεργάζονται για σκοπούς μάρκετινγκ.

Τέλος, έχετε το δικαίωμα στη φορητότητα των Προσωπικών Δεδομένων που παρέχετε από εσάς και που επεξεργάζεται από τη VALEO. 

Αυτά τα δικαιώματα μπορούν να ασκηθούν χωρίς οικονομική επιβάρυνση (εκτός αν η αίτηση είναι σαφώς αβάσιμη ή υπερβολική) και μπορούν να ασκηθούν με τον εξής τρόπο στον καθορισμένο Υπεύθυνο για την Προστασία Δεδομένων:

  • Αποστέλλοντας email με το αίτημά σας στην παρακάτω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dpo.external@valeo.com
  • Αποστέλλοντας επιστολή εκφράζοντας το αίτημά σας στην παρακάτω διεύθυνση: Valeo Management Services - Data Protection Officer - 100 rue de Courcelles 75017 Paris, France

Όλα τα αιτήματα πρέπει να συνοδεύονται από τις πληροφορίες που απαιτούνται για την επεξεργασία του αιτήματός σας και να καθορίζετε η διεύθυνση στην οποία αναμένετε απάντηση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται να σας ζητηθεί να παρασχεθεί φωτοαντίγραφο ενός εγγράφου ταυτότητας. Μια απάντηση θα σταλεί εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία λήψης του αιτήματος, η οποία μπορεί να παραταθεί για δύο (2) επιπλέον μήνες ανάλογα με την πολυπλοκότητα ή τον αριθμό των αιτημάτων.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία στην τοπική Αρχή Ελέγχου Δεδομένων.

Όταν η σύμβαση απαιτεί την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων, τους υπεργολάβους του ή/και τους παρόχους υπηρεσιών, το τρίτο μέρος μπορεί να ενεργεί μόνο υπό την εποπτεία του υπεύθυνου επεξεργασίας δεδομένων, ιδίως όσον αφορά τους σκοπούς της επεξεργασίας δεδομένων, τις κατηγορίες δεδομένων που μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία, τους αποδέκτες των δεδομένων και τα μέσα με τα οποία το υποκείμενο των δεδομένων μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του.

Η Valeo Service και οι θυγατρικές της θα περιορίσουν την πρόσβαση στα δεδομένα στους υπαλλήλους που τα χρειάζονται για την επίτευξη των σκοπών που περιγράφονται σε αυτό το άρθρο.

Η Valeo Service και οι θυγατρικές της αναλαμβάνουν να υιοθετήσουν κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφαλείας για την αντιμετώπιση των κινδύνων που απορρέουν από την επεξεργασία των δεδομένων και τη φύση των σχετικών προσωπικών δεδομένων, προκειμένου να:

  • Α. Να αποτραπεί η πρόσβαση μη εξουσιοδοτημένων προσώπων σε συστήματα πληροφορικής που είναι υπεύθυνα για την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, και ειδικότερα:

        > μη εξουσιοδοτημένη ανάγνωση, αντιγραφή, τροποποίηση ή αφαίρεση της συσκευής αποθήκευσης

       > μη εξουσιοδοτημένη εισαγωγή δεδομένων και κάθε μη εξουσιοδοτημένη κοινοποίηση, αλλοίωση ή διαγραφή αποθηκευμένων δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα

       > μη εξουσιοδοτημένη χρήση συστημάτων επεξεργασίας δεδομένων μέσω εγκαταστάσεων διαβίβασης δεδομένων·

  • Β. Να διασφαλίζει ότι οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες ενός συστήματος επεξεργασίας δεδομένων μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο στα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα για τα οποία έχουν δικαιώματα πρόσβασης·
  • Γ. Να γνωστοποιεί ποια προσωπικά δεδομένα έχουν αποκαλυφθεί, πότε και σε ποιον.
  • Δ. Να διασφαλίζει ότι τα προσωπικά δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία για τρίτους μπορούν να υποβληθούν σε επεξεργασία μόνο με τον τρόπο που ορίζεται από την Valeo Service και τις θυγατρικές της.
  • Ε. Να διασφαλίζει ότι τα δεδομένα δεν μπορούν να διαβάζονται, να αντιγράφονται ή να διαγράφονται χωρίς άδεια κατά τη διάρκεια της κοινοποίησης δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της μεταφοράς της συσκευής αποθήκευσης·
  • Στ. Να εφαρμόζει τους κανονισμούς ώστε να πληροί τις απαιτήσεις προστασίας δεδομένων.

Άρθρο 9. Εφαρμοστέο Δίκαιο - Επίλυση Διαφορών

Οι Όροι και Προϋποθέσεις και η Σύμβαση θα διέπονται και θα ερμηνεύονται σύμφωνα με το Ελληνικό δίκαιο, εξαιρουμένων των διατάξεων περί σύγκρουσης νόμων.
Κάθε διαφορά που προκύπτει από τους Όρους και Προϋποθέσεις και/ή τη Σύμβαση θα υπόκειται πρώτα σε φιλική διαπραγμάτευση μεταξύ των Μερών. Ελλείψει φιλικού διακανονισμού εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίηση, η διαφορά μπορεί να εισαχθεί ενώπιον του αρμόδιου δικαστηρίου στην Αθήνα (Ελλάδα), ακόμη και αν η διαφορά αφορά νομικό ζήτημα, εγγύηση ή εάν υπάρχουν περισσότεροι εναγόμενοι, κατόπιν αιτήματος ενός από τα μέρη.
 


Άρθρο 10. Επιβράβευση - Προϊόντα Specialist Club 

Η επιβράβευση από την απόκτηση των Πόντων (ή “Προϊόντα Specialist Club”) που θα κερδίζει ο Χρήστης είναι προπληρωμένες κάρτες - Gift Cards, ως κατωτέρω:

Gift Card ΠΛΑΙΣΙΟ Computers Α.Ε.Β.Ε. - 20, 00€ 
Gift Card ΠΛΑΙΣΙΟ Computers Α.Ε.Β.Ε. - 50, 00€ 
Gift Card καυσίμων AVIN – 20, 00€ 
Gift Card καυσίμων AVIN – 50, 00€ 
Gift Card καυσίμων Eko/BP – 20, 00€ 
Gift Card καυσίμων Eko/BP – 50, 00€ 
Gift Card supermarket AB Vasilopoulos - 25, 00€ 
Gift Card supermarket AB Vasilopoulos - 60, 00€ 
Gift Card supermarket Sklavenitis - 25, 00€ 
Gift Card supermarket Sklavenitis - 60, 00€ 
Gift Card Wolt – 30,00€

Η χρήση της Gift Card ΠΛΑΙΣΙΟ Computers Α.Ε.Β.Ε. συνοδεύεται από όρους οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.plaisio.gr/plaisio-dorokarta_3458253
Η χρήση της Gift Card καυσίμων AVIN συνοδεύεται από όρους οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.avincard.gr/
Η χρήση της Gift Card καυσίμων Eko/BP συνοδεύεται από όρους οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.eko.gr/pratiria/ypiresies/eko-karta-stolou/
Η χρήση της Gift Card supermarket AB Vasilopoulos συνοδεύεται από όρους οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://ask.ab.gr/s/article/Do-you-offer-gift-cards-to-companies-and-private-individuals?language=el
Η χρήση της Gift Card supermarket Sklavenitis συνοδεύεται από όρους οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.sklavenitis.gr/voitheia-agoron/tropoi-pliromis/
Η χρήση της Gift Card Wolt συνοδεύεται από τους όρους οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://explore.wolt.com/el/grc/speakup

Τα Προϊόντα Specialist Club θα παραδοθούν απευθείας στους Χρήστες που έχουν επαληθευτεί και εγκριθεί δεόντως, εντός 40 ημερών από την ολοκλήρωση του αιτήματος τους στην εφαρμογή. Τα Προϊόντα Specialist Club θα αποσταλούν με υπηρεσία ταχυμεταφοράς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που υπέδειξε κάθε Χρήστης κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής του στην εφαρμογή.

Η ευθύνη της εταιρείας PBBL CREATIVE SERVICES ΜΟΝ. ΙΚΕ, με ΑΦΜ 800994526, και έδρα στην οδό Κασταμονής 99Α, Νέα Ιωνία, 14235, εφεξής “Διαχειριστής”, περιορίζεται αποκλειστικά και μόνο στη διάθεση των Προϊόντων Specialist Club. Δεν γίνεται αλλαγή ή αντικατάσταση των Προϊόντων Specialist Club. 

Ο Διαχειριστής δεν θα φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές που απορρέουν από τη νομοθεσία ή την ερμηνεία της ή για τυχόν επιπλέον έξοδα που τυχόν βαρύνουν τους Χρήστες από τη συμμετοχή τους στην Εκστρατεία, για φορολογικές υποχρεώσεις και άλλες οφειλές προς το δημόσιο. 
 

Άρθρο 11 - Υποβολή παραπόνων

Οι Χρήστες έχουν το δικαίωμα να υποβάλλουν παράπονα σχετικά με το Πρόγραμμα.
Οι Χρήστες οφείλουν να υποβάλουν οποιαδήποτε παράπονα απευθείας στον Διαχειριστή, εγγράφως ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στην ακόλουθη διεύθυνση email: support@valeospecialistclub.gr. Τα έγγραφα παράπονα θα πρέπει να αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση του Διαχειριστή: «PBBL CREATIVE SERVICES ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ», ΚΑΣΤΑΜΟΝΗΣ 99Α, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ 14235.

Ο Διαχειριστής έχει την υποχρέωση να μεταβιβάσει το παράπονο στη Valeo Service και στη συνέχεια, εντός 14 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του, να ενημερώσει γραπτώς τον Χρήστη, για την αποδοχή ή την απόρριψη του παραπόνου του.
Οποιαδήποτε άλλη επικοινωνία ανάμεσα στους Χρήστες, στον Διαχειριστή και την Valeo Service, σχετικά με το Πρόγραμμα πιστότητας Valeo Specialist Club, θα πραγματοποιείται μέσω του Ιστοτόπου ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που αποστέλλεται στην ακόλουθη διεύθυνση email: support@valeospecialistclub.gr.
 

Εκτιμούμε το ενδιαφέρον σας
Παρακαλούμε να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας