Το να είσαι μηχανικός στις μέρες μας είναι πιο δύσκολο από ποτέ.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα βασίζονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή τεχνολογία, και εξειδικεύονται ολοένα και περισσότερο – σχεδόν κανένα αυτοκίνητο δεν κατασκευάζεται με τον ίδιο τρόπο με ένα άλλο. Οι σύγχρονοι μηχανικοί χρειάζονται συγκεκριμένες, ενημερωμένες πληροφορίες για τη μάρκα, για να μπορούν να είναι αποτελεσματικοί επισκευαστές. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να το διαχειριστούν οι ιδιοκτήτες συνεργείων και οι πολυάσχολοι μηχανικοί.
Επιπλέον, ένα φαινόμενο COVID 19 προστέθηκε σε όλα αυτά…
– Πώς διατηρείτε τον εαυτό σας και το προσωπικό σας συνεχώς ενημερωμένο;
Ευτυχώς, υπάρχουν λύσεις…
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα σύγχρονα συνεργεία είναι πώς να εντάξουν την εκπαίδευση του προσωπικού σε ένα ήδη φορτωμένο πρόγραμμα. Κάθε μέρα που δαπανάται για εκπαίδευση εκτός έδρας είναι μια χαμένη μέρα στο συνεργείο. Όμως, με τις συνεχείς τεχνολογικές προόδους και την αύξηση της χρήσης της συγκεκριμένης για την μάρκα ψηφιακής τεχνολογίας από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, γίνεται όλο και πιο σημαντικό να γνωρίζουν οι μηχανικοί τις πιο πρόσφατες πρακτικές και διαδικασίες.
Η εκπαίδευση για τη συγκεκριμένη μάρκα γίνεται τόσο σημαντική που διαφορετικοί κατασκευαστές πραγματοποιούν τώρα τα δικά τους εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης. Οι εταιρείες αυτοκινήτων έχουν ακόμη και τα δικά τους ειδικά εκπαιδευτικά κέντρα για να εξασφαλίσουν ότι οι μηχανικοί είναι καλά εκπαιδευμένοι για να εργάζονται στα αυτοκίνητά τους. Και αυτές οι πρωτοβουλίες απέδωσαν - οι απόφοιτοι από αυτά τα προγράμματα κατάρτισης μαθαίνουν πώς να αντιμετωπίζουν αυτές τις τεχνολογίες που εξαρτώνται από την συγκεκριμένη μάρκα. Τι γίνεται όμως με τις ευρύτερες τεχνολογικές βελτιώσεις που διαταράσσουν συνεχώς την αυτοκινητοβιομηχανία; Βελτιώσεις όπως η αυτόνομη οδήγηση και τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα; Πώς μένετε ενημερωμένοι εσείς και η ομάδα σας;
Διαδικτυακά εκπαιδευτικά σεμινάρια Valeo Service: μια απλή λύση
Σε αυτό το σημείο μπαίνει η Valeo Service.
“We Care for You” είναι ένας νέος τρόπος δημιουργίας σχέσεων όχι μόνο με τους πελάτες μας αλλά και με την υπόλοιπη αγορά. Η Valeo Service έχει μία πολύ ανεπτυγμένη περιοχή εξυπηρέτησης. Ο νούμερο 1 στόχος μας: η ικανοποίηση των πελατών μας. Μοιραζόμαστε αυτή τη φιλοσοφία με όλους τους πελάτες μας: διανομείς, συνεργεία και καταναλωτές.
Ως ο δικός σας “Digital Specialist”
Η Valeo Service δεν είναι μόνο μια σημαντική δύναμη σε αυτές τις νέες τεχνολογίες, αλλά είμαστε σημαντικός παίκτης στις εκπαιδεύσεις σε συνεργεία. Παραδίδονται μέσω ενημερωμένων διαδικτυακών σεμιναρίων και ενοτήτων e-learning από τεχνικούς εκπαιδευτές που έχουν πολυετή εμπειρία στο aftermarket.
Η διαδικτυακή φύση της εκπαίδευσης σημαίνει ότι η μάθηση μπορεί να πραγματοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, όποτε βολεύει εσάς και το προσωπικό σας – απογεύματα, Σαββατοκύριακα και χρόνο εκτός συνεργείου – εξοικονομώντας πολύτιμες ώρες συνεργείου για αυτό που κάνετε καλύτερα.
Εμπιστευτείτε την Valeo Service για όλες τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες!