Αισθητήρες κινητήρα για αυτοκίνητα
Η άνοδος των αισθητήρων κινητήρα
Τα νέα αυτοκίνητα εξοπλίζονται ολοένα και περισσότερο με περισσότερους αισθητήρες κινητήρα, μερικές φορές περισσότερους από 100 αισθητήρες ανά αυτοκίνητο σε αυτοκίνητα προηγμένης τεχνολογίας – και αυτή η τάση φαίνεται ότι θα συνεχιστεί.
Η Valeo είναι παγκόσμιος ειδικός σε αισθητήρες κινητήρων για περισσότερα από 40 χρόνια και φέρνει αυτή την εμπειρία και την τεχνογνωσία στο ανεξάρτητο aftermarket με μια γκάμα αισθητήρων κινητήρα με ποιότητα εργοστασιακού εξοπλισμού (O.E.).
Μια συνεχής επέκταση της γκάμας
Πάνω από 320 μεμονωμένοι αριθμοί ανταλλακτικών είναι επί του παρόντος διαθέσιμοι για τους 9 τύπους αισθητήρων κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων ταχύτητας, των αισθητήρων εκκεντροφόρου, των μετρητών ροής μάζας αέρα, των αισθητήρων στροφαλοφόρου άξονα, των αισθητήρων πίεσης λαδιού, των αισθητήρων θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρος, των αισθητήρων προανάφλεξης, των αισθητήρων TMAP sensors και των αισθητήρων στάθμης λαδιού. Η Valeo συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των αισθητήρων κινητήρα και σας προσφέρει μια έξυπνη one-stop-shop αγορά.
Προστιθέμενες αξίες
Λόγοι για να επιλέξετε αισθητήρες κινητήρα της Valeo
Μια premium γκάμα την οποία μπορείτε να εμπιστευτείτε
Προδιαγραφές O.E. - κανένας συμβιβασμός στην απόδοση και την αντοχή
Τέλεια εφαρμογή και εύκολη εγκατάσταση
Γνήσια τεχνική υποστήριξη για να σας βοηθήσει να επισκευάσετε πιο αποτελεσματικά
Αισθητήρας ταχύτητας
Τι είναι ένας αισθητήρας ταχύτητας;
Ένας αισθητήρας ταχύτητας περιέχει μια γεννήτρια παλμών οι οποίοι μετατρέπουν τη μηχανική περιστροφική κίνηση σε ηλεκτρικό σήμα στο ταχύμετρο, μέσω της μονάδας ελέγχου του κινητήρα (ECU). Σε αυτοκίνητα χωρίς ABS, πριν από το 2004, αυτός οδηγείται μηχανικά από το κιβώτιο ταχυτήτων. Μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ο άξονας εξόδου περιέχει έναν οδοντωτό τροχό που περιστρέφεται μαζί με τον άξονα. Συνδεδεμένος με αυτόν τον οδοντωτό τροχό, και οδηγούμενο από αυτόν, είναι ένα μικρό γρανάζι, το γρανάζι μετάδοσης κίνησης του ταχύμετρου.
Αισθητήρας οξυγόνου
Τι είναι ένας αισθητήρας οξυγόνου;
Οι αισθητήρες οξυγόνου, γνωστοί και ως αισθητήρες Λάμδα, είναι εξαιρετικά σημαντικοί για το αυτοκίνητο σας. Η αρχή της λειτουργίας τους βασίζεται σε μία σύγκριση μεταξύ της μέτρησης της υπολειπόμενης συγκέντρωσης οξυγόνου στα καυσαέρια και της περιεκτικότητας σε οξυγόνο στον ατμοσφαιρικό αέρα. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος παρακολούθησης και ρύθμισης της διαδικασίας καύσης.
Ελέγχουν το μείγμα της αναλογίας αέρος-καυσίμου και διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας λειτουργεί στο βέλτιστο επίπεδο.
Μετρητής ροής μάζας αέρος
Τι είναι ένας μετρητής ροής μάζας αέρος;
Ένας Μετρητής Μάζας Αέρος μετράει την ποσότητα της πυκνότητας αέρα που ρέει στην εισαγωγή αέρος του αυτοκινήτου. Οι πληροφορίες που παρέχονται βοηθούν την ECU να παρέχει το σωστό μείγμα του μίγματος αέρος-καυσίμου στον κινητήρα και το χρονισμό της ανάφλεξης. Ο MAF όχι μόνο μετράει τον όγκο του αέρος αλλά αντισταθμίζει επίσης και την πυκνότητά του.
Αισθητήρας εκκεντροφόρου
Tι είναι ένας αισθητήρας εκκεντροφόρου;
Ένας αισθητήρας εκκεντροφόρου παρακολουθεί τις στροφές του κινητήρα και τη θέση των βαλβίδων. Καθορίζει ποιος κύλινδρος είναι στην ανάφλεξη προκειμένου να καθοριστεί ο συγχρονισμός του ψεκαστήρα και η σειρά ανάφλεξης του πολλαπλασιαστή. Τα σήματα αποστέλλονται στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα (ECM) για τον έλεγχο του ψεκασμού καυσίμου, του χρονισμού της ανάφλεξης και άλλων λειτουργιών. Ο αισθητήρας εκκεντροφόρου είναι απαραίτητος ώστε ο κινητήρας να διατηρεί το σωστό χρονισμό και να λειτουργεί σωστά.
Αισθητήρας στροφάλου
Τι είναι ένας αισθητήρας στροφάλου;
Ένας αισθητήρας στροφάλου καθορίζει την ταχύτητα περιστροφής και τη θέση του στροφαλοφόρου άξονα. Ο αισθητήρας αυτός στέλνει πληροφορίες στην ECU προκειμένου να ελέγξει τον ψεκασμό του καυσίμου ή το χρονισμό του συστήματος ανάφλεξης. Εμφανίζουν την ταχύτητα των RPM και συχνά τοποθετούνται κοντά στο βολάν που χρησιμεύει ως ένας περιστρεφόμενος στόχος ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο).
Αισθητήρας πίεσης λαδιού
Τι είναι ένας αισθητήρας πίεσης λαδιού;
Ένας αισθητήρας πίεσης λαδιού μετράει την πίεση του λαδιού στο κάρτερ και παρέχει τα δεδομένα στην ECU και στο μανόμετρο του λαδιού του κινητήρα. Σε περίπτωση χαμηλής πίεσης λαδιού του κινητήρα, η ECU θα το αναφέρει στον οδηγό και θα υιοθετήσει αυτόματα μέτρα ελέγχου για την προστασία του κινητήρα.
Αισθητήρας θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρος
Τι είναι ένας αισθητήρας θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρος;
Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρος είναι τοποθετημένος στην πολλαπλή εισαγωγής αέρος όπου ανιχνεύει τη ροή της μάζας αέρος και στέλνει ένα σήμα στην ECU. Ανιχνεύει αυξήσεις στη θερμοκρασία του αέρα, λειτουργώντας σε διπλό στάδιο με τον αισθητήρα ροής μάζας αέρος ο οποίος περιλαμβάνει επίσης και έναν αισθητήρα θερμοκρασίας.
Αισθητήρας προανάφλεξης
Τι είναι ένας αισθητήρας προανάφλεξης;
Ένας αισθητήρας προανάφλεξης ανιχνεύει τους θορύβους του κινητήρα μέσω διαφορετικών συχνοτήτων και στέλνει ένα σήμα στην ECU. Η ECU χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να περιορίσει την προπορεία της ανάφλεξης για να αποτρέψει την προανάφλεξη. Κάθε αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με έναν αισθητήρα προανάφλεξης προκειμένου η μονάδα ελέγχου στο σύστημα ανάφλεξης να αντισταθμίσει μία προανάφλεξη ή μια εκτόνωση.
Αισθητήρας TMAP
Τι είναι ένας αισθητήρας TMAP;
Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας πίεσης αέρος πολλαπλής εισαγωγής (αισθητήρας TMAP) ανιχνεύει τη ροή της μάζας αέρος και την πίεση και στέλνει ένα σήμα στην ECU.
Αισθητήρας στάθμης λαδιού
Τι είναι ένας αισθητήρας στάθμης λαδιού;
Ένας αισθητήρας στάθμης λαδιού διασφαλίζει ότι η στάθμη του λαδιού του κινητήρα δεν θα πέσει επικίνδυνα χωρίς να γίνει αντιληπτή, προκαλώντας ζημιά στον κινητήρα. Μπορεί να μετράει τη στάθμη του λαδιού συνεχώς, τόσο στο δυναμικό όσο και στο στατικό εύρος