ЛЕТ
Επιλέξτε προφίλ:
συνεργείο
  • Διανομέας
  • Οδηγός

Αντλίες συμπλέκτη αυτοκινήτου

Αντλίες συμπλέκτη αυτοκινήτου

Μαζί με τις απαιτήσεις των νέων κατασκευαστών αυτοκινήτων, έχει γίνει δύσκολο να τοποθετηθεί μία ντίζα σε ευθεία γραμμή μεταξύ του πεντάλ και του δίχαλου. Για τον λόγο αυτό όλο και περισσότερα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν πλέον υδραυλικά συστήματα. Αυτά είναι πολύ πιο ευέλικτα και αξιόπιστα συγκριτικά με τα συστήματα με ντίζα. Πρώτον, επιτρέπουν μια βέλτιστη και σταθερή άσκηση πίεσης επάνω στο πεντάλ. Δεύτερον, το υλικό που χρησιμοποιείται είναι αρκετά πιο ελαφρύ (μείωση βάρους έως και 70% συγκριτικά με το τυπικό σύστημα εντολής του συστήματος συμπλέκτη) καθώς και πολύ πιο συμπαγές.

 

Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο αυτή η τεχνολογία είναι πιο εύκολο να εφαρμοστεί σε σχεδιασμούς OE. Σε απάντηση αυτής της τάσης της αγοράς, η Valeo έχει αναπτύξει μια ευρεία γκάμα υδραυλικών ανταλλακτικών: αντλία συμπλέκτη (CMC), κυλινδράκι ελευθέρωσης συμπλέκτη (CRC) και κάτω κυλινδράκι συμπλέκτη (CSC). Τόσο η αντλία συμπλέκτη όσο και το κυλινδράκι ελευθέρωσης συμπλέκτη χρησιμοποιούνται στο "ημι-υδραυλικό" σύστημα, ενώ ένα "πλήρως υδραυλικό" σύστημα χρησιμοποιεί ένα CMC και ένα κάτω κυλινδράκι συμπλέκτη.

 

Το CMC είναι μέρος τόσο του πλήρους όσο και του ημι-υδραυλικού συστήματος. Η λειτουργία του είναι να μετατρέπει την κίνηση του πεντάλ του συμπλέκτη μέσω της κίνησης του υδραυλικού υγρού. Η τρέχουσα γκάμα της Valeo αποτελείται από πάνω από 100 αριθμούς ανταλλακτικών εξαρτημάτων.

 

Η νέα γενιά αντλίας συμπλέκτη με αισθητήρα χρησιμοποιείται συνήθως σε εφαρμογές εξοπλισμένες με ηλεκτρονικό χειρόφρενο, cruise control ή λειτουργία start & stop. Ένας αισθητήρας με μειωμένη διάσταση (έως 15 mm) είναι προσαρτημένος στο σώμα του CMC και το έμβολο περιέχει έναν μαγνήτη. Το μαγνητικό πεδίο επιτρέπει στον αισθητήρα να ανιχνεύσει τη γραμμική θέση του εμβόλου και έτσι προσδιορίζεται η θέση του πεντάλ. Αυτή η νέα τεχνολογία ισχύει για το νέο Peugeot 308 και το Citroen C4 Picasso